DISZTRIBÚTOR PROGRAM
1. Első prioritás a csúsztatás mentes tájékoztatás, a veszélyforrások tudatosítása és nem az elkendőzése.
2. Kizárjuk azokat a disztribútorokat, akik a webáruházban található termékekkel kapcsolatos kommunikációjukban megszegik ezt az alapelvet.
3. A vállalkozás és a disztribútorok által használt reklámszövegeknek egy hidat kell kiépíteni az érdeklődőtől kiindulva a termékig, nem pedig fordítva, a terméktől az érdeklődőig.
4. A jelöltjeink gondjaira, bajaira összpontosítjuk a figyelmünket, és ezt követően, egy "probléma feltáró, elemző kiadvány vagy termék segítségével” átnyújtjuk nekik a megoldást. Egy hidat építünk a fájdalmaik és a megoldásunk között, és mindezt mindig ebben a sorrendben tesszük!
5. Társadalmi szerepvállalásunk pártsemleges, ezért elemző cikkeink minden esetben az igazság feltárására irányulnak, függetlenül attól, hogy honnan fúj a szél.
6. Adózáshoz és egyéb vállalkozói problémákhoz kapcsolódó értékeléseinkben különös figyelmet fordítunk az állami hatóságok által kiadott tájékoztatókra.
A szempontok és az erkölcsi normák egyszerűek és világosak. Kérjük tekintse meg a webáruházat és amennyiben úgy érzi, hogy az ott található kiadványok, termékek, szolgáltatások értékesítésben fantáziát lát, kösse meg a disztribútori szerződést. Az így elérhető jövedelmet ismerteti az alábbi karrierterv.
Karrierterv
Az MLM Alapozó Program™ "Logikája":
Felépíthet egy vásárlói hálózatot, úgy ahogy azt bármely más MLM cégnél tenné. Egyszerű mátrix rendszerben, szélességi korlát nincs. Az eladatott termékek, termék csomagok és a kapcsolódó online szolgáltatások bevételeinek egy része képezi a jutalék visszaosztás alapját. Minél szélesebb a személyes csapata, annál több jutaléka fog képződni. Minél több szponzoráltját tanítja meg sikeresen üzletet építeni, annál több passzív bevétele lesz.Az MLM Alapozó Program™ jutalék típusa (mátrix jövedelem):
Kezdő MLM építőknek, a legegyszerűbb bináris azaz 2x2-es mátrixokon keresztül bemutatni a működési elvet.A képen számokkal jelöltük a belépők sorrendjét, ideális esetet ábrázol, amikor mindenki szinte azonnal be tudja hozni a saját embereit. Jól látható, hogy ha 3 szint mélységben kap jutalékot az 1-es számmal jelölt belépő (Ön) akkor a 12-es számmal jelölt belépő után is kap jövedelmet, pedig azt a 4-es számú tag szervezte be. Ezt a jövedelmet hívjuk mátrix jövedelemnek, ami azt jelenti, hogy újabb energia befektetés nélkül is lehet pénzt keresni, sőt emelkedhet a jövedelme, ha az Ön alatt lévő emberek sikeresen építik a hálózatot.
Szélességi korlát nélkül:
A számítási példa a másolódást feltételezi. Tehát ha valaki 2 embert hoz be, akkor a többiek is csak kettőt, ha valaki 5 fővel gyarapítja a hálózatot, akkor a követői is ugyanezt teszik. Így az alábbi két számítás egy bináris (2x2) és egy penta (5x5) mátrix rendszert mutat be, ami azonnal megérteti, hogy ha valaki sok pénzt szeretne keresni, akkor egy szélességi korlát nélkül működő rendszerben még 5 főnél is több embert is célszerű beléptetnie. Figyeljék meg, hogy a 2 főnek kettő és félszerese az 5 fő, azonban az így keletkező jövedelem 92,39 szerese a bináris mátrixnak úgy, hogy csak a hálózatban történt értékesítést számoltuk, nem kalkulálva a saját maga közvetlen értékesítéseivel, melynek darabjáért 5000,-Ft a jutaléka. Ezért jó szervezőképesség esetén a kereset felső határa a csillagos ég. Jól látható, hogy mind a két esetben a szintjutalékok egyformák.Termék vagy szolgáltatás szétosztható jutaléka: 10.000.-Ft
Felosztás:
0. szint | 5000.- Ft ami az értékesítő közvetlen jutaléka | 50 | % |
1. szint | 1250.-Ft ami a felosztható jutalék | 12,5 | % |
2. szint | 2000.-Ft ami a felosztható jutalék | 20 | % |
3. szint | 1000.-Ft ami a felosztható jutalék | 10 | % |
4. szint | 500.-Ft ami a felosztható jutalék | 5 | % |
5. szint | 250.-Ft ami a felosztható jutalék | 2,5 | % |
A tag fogalmán azokat értjük, akik Önön kívül kerülnek a hálózatba. A passzív jövedelem fogalma a mások munkájából szerzett jövedelem.
Bináris mátrix (2 fővel, 2 termékértékesítéssel)
1. szint | 2 tag | 2 x 2 x | 1.250 = | 5.000.-Ft |
2. szint | 4 tag | 4 x 2 x | 2.000 = | 16.000.-Ft |
3. szint | 8 tag | 8 x 2 x | 1.000 = | 16.000.-Ft |
4. szint | 16 tag | 16 x 2 x | 500 = | 16.000.-Ft |
5. szint | 32 tag | 32 x 2 x | 250 = | 16.000.-Ft |
Passzív jövedelem: | 69.000.-Ft |
Saját értékesítéssel: | 79.000.-Ft |
Penta mátrix (5 fővel, 5 termékértékesítéssel)
1. szint | 5 tag | 5 x 5 x | 1.250 = | 31.250.-Ft |
2. szint | 25 tag | 25 x 5 x | 2.000 = | 250.000.-Ft |
3. szint | 125 tag | 125 x 5 x | 1.000 = | 625.000.-Ft |
4. szint | 625 tag | 625 x 5 x | 500 = | 1.562.500.-Ft |
5. szint | 3125 tag | 3125 x 5 x | 250 = | 3.906.250.-Ft |
Passzív jövedelem: | 6.375.000.-Ft |
Saját értékesítéssel: | 6.425.000.-Ft |
A fenti példa elméleti számítás, a valóságban lehetetlen megjósolni, ki mennyi pénzt fog keresni. Lesz, aki csak egy embert fog behozni, de az általa behozott személy (pl. fodrász, eladó, ingatlanközvetítő) tömegeket fog vonzani. A másik személynek 5-6 szponzoráltja is lehet, de az összes személy alkalmatlan a hálózatépítésre, ezért a struktúra nem épül tovább. Ilyenkor csak részsikerről beszélhetünk, kizárólag a befektetése térül meg némi haszonnal. Ezért hangsúlyozzuk, hogy itt is a munka hozza meg a gyümölcsét, bár vitathatatlan, hogy lesznek szerencsések. Aki dolgozik, kiemelkedően magas jövedelemre tehet szert. Ezért az mlmadozas.hu a legtöbb MLM rendszerrel szemben nem bonyolódik bele a számmisztikába. Nem a rózsaszín jövőkép megfestésével kívánja az ügyfeleket megnyerni.
Alapelvek
A honlap elsősorban a mindennapi élethez kapcsolódó információkat gyűjti össze. A webáruház termékei a jutalékelszámolás alapját képezik, melyekért a magyar fogyasztóvédelmi törvények szerint felelünk. A megrendelhető szolgáltatásokat a partnerprogramunk keretében az erre szakosodott vállalkozások is elvégezhetik (például pályázatírás), de ezek a bevételek nem képezik az MLM Alapozó Program részét. A webáruházban megvásárolható felvilágosító anyagok, oktató céllal készültek. A tagok a disztribútori jog megvásárlásával csak lehetőséget teremtenek a pénzkeresetre, de saját teljesítmény hiányában jutalékra nem jogosultak.Az mlmadozas.hu vezérelve, hogy bármilyen természetes személy vagy vállalkozás csak megfontoltan lépjen MLM hálózatba (vásároljon disztribútori jogot). Esetünkben ez azt jelenti, hogy a döntés meghozatalában kimutatásokkal segítjük. Egyszerű regisztrált olvasóként már látja a webirodájában, mennyi jutalékra lett volna jogosult, ha megkötötte volna a disztribútori szerződést. Elsősorban ennek az alapelvnek a betartása biztosítja, hogy a belépő személyek hosszú távon sikeresek legyenek. Az mlmadozas.hu másik alapelve, hogy tanulás nélkül ritka kivételektől eltekintve, bármilyen üzletben tartós sikert elérni szinte lehetetlen. A szponzorálási képesség megszerzése, a törvényszerűségek megtanulása kihagyhatatlan feladat.
Hogyan lesz ebből mégis komoly "készpénz" bevétel?
Minimum a saját munka, az első és egyszeri költség "kitermelése", hogy minden további bevétel már profit legyen. Természetesen a hálózat építéssel, aktív munkatársak képzésével, a bevétel hatványozottan növelhető. A szponzorálás azt jelenti, hogy figyelemmel kíséri a saját beszervezett embereinek tevékenységét. A lényeg, hogy leellenőrizze, nem csak megvásárolták, hanem el is olvasták az oktató anyagokat. Felhívjuk a figyelmet a másolódás beindításának fontosságára, mert minél több vásárlóból lesz sikeres üzletépítő, annál nagyobb és több forgalommal rendelkező hálózat fogja növelni a bevételeit. Tehát a a válasz a feltett kérdésre a tanulás, nem kitalálnia kell a jól működő dolgokat, hanem megtanulnia és továbbadnia. Éppen úgy ahogy a világ legsikeresebb hálózataiban tanítják. Tanuljon és dolgozzon a legsikeresebb cégek tematikája alapján.
Vállalat | Az üzlet kezdete |
1. Amway | 1959 - 54 éves |
2. Melaleuca | 1985 - 28 éves |
3. USANA | 1992 - 21 éves |
4. Nu Skin | 1984 - 29 éves |
5. Isagenix | 2002 - 11 éves |
6. Forever Living | 1978 - 35 éves |
7. Legal Shield | 1972 - 41 éves |
8. ACN | 1993 - 20 éves |
9. Herbalife | 1980 - 33 éves |
10. 4Life | 1998 - 15 éves |
11. Advocare | 1993 - 20 éves |
12. 5LINX | 2001 - 12 éves |
13. Synergy WorldWide | 1999 - 14 éves |
14. Arbonne | 1980 - 33 éves |
15. Xango | 2002 - 11 éves |
16. Nature's Sunshine | 1972 - 41 éves |
17. Morinda | 1994 - 19 éves |
18. Mannatech | 1994 - 19 éves |
19. Shaklee | 1956 - 57 éves |
20. Nikken | 1975 - 38 éves |
21. Sunrider | 1982 - 31 éves |
22. Freelife | 1995 - 18 éves |
23. Neways | 1992 - 21 éves |
24. Juice Plus (NSA) | 1970 - 43 éves |
25. GNLD | 1958 - 55 éves |
Apa-fia viccek
Lehet valaki megértő, bölcs és okos, de ha nem tud játszópajtása lenni gyermekének, a felnövő fiú menthetetlenül eltávolodik a papájától. Az igazi élethosszig tartó apa-fiú kapcsolat a humoron alapszik.
Férj viccek
A férfiak az önirónia mesterei. Nem véletlen, hogy a jól sikerült vállalati bulik irigyelt sztárjai az erősebb nem képviselői. Melyik az a férfi, aki ne álmodozott volna a hantaboy magatartásból adódó népszerűségről? Tény, hogy a házasságnak is jót tesz, ha a férj néhány bókon kívül is tud örömteli pillanatokat okozni szerelmének.
Állatviccek
Háziállataink viselkedése sokszor megnevettet. Hasunkat csapkodjuk a vicces természetfilmeken, mivel az állatok az emberi tulajdonságok legjobb megtestesítői. Az állatviccek évezredes hagyományokkal rendelkeznek.
Egyház-vallás viccek
A vallásos emberek savanyúak, a legtöbb citromba harapott. Vajon igaz ez az állítás? Koránt sem. Sok vicc érthetetlen minimális bibliaismeret nélkül, mégis könyvtárakat lehetne megtölteni a jobbnál jobb egyházi viccekkel. A szójátékok szellemessége a világi viccírókat is megihlette.