MLM MARKETING

Az MLM marketing egyik eszköze lehet egy saját weblap létrehozása. Törvényszerűségei azonosak a hagyományos üzletekével.





Kedves Olvasó!


Az MLM marketing egyik eszköze lehet egy saját weblap létrehozása. Törvényszerűségei azonosak a hagyományos üzletekével, ezért gondolatébresztőnek szánjuk az alábbi cikket. Célja, hogy ízelítőt adjon abból a tudásanyagból, amit megismerhet és hagyományos vállalkozásában is sikeresen használhat.


Amiért Ön is képes sokat keresni az interneten!



Hogyan lesz képes annyi látogatót vinni a weboldalára, hogy abból tisztességesen megéljen? Hogyan képes pénzt keresni, megtalálni a forgalmi forrásokat és így tovább...


Hadd kezdjük a választ egy kérdéssel:


Mennyire fontos a forgalom az internetes pénzkeresésben?


A legtöbben azt mondanák, hogy a legfontosabb. Ez nem igaz, fontos de nem a legfontosabb eleme a sikernek.


Alapjában 3 dolog fontos az üzleti sikerhez: forgalom, konverzió, termék. Ez így is van, de van ennél valami, ami sokkal fontosabb!


Ez pedig a gondolkodásmód, a piac megértése, és a szokások.



Lehet, hogy ez az állítás meghökkentő az Ön számára. Az azonban biztos, hogy kis gondolkodást követően nem hangzik majd elfogadhatatlannak.


A legtöbben ugyan nem ezt szeretnék hallani, de ha sikeressé szeretném önt tenni, el kell fogadtatnom ezt önnel. Vigyázat, NEM önre kényszerítenem!


Ezek azok a dolgok, ami miatt elegendő forgalmat tud majd csinálni és sok pénzt keresni. Az új gondolkodásmódja miatt érteni fogja a piacot, és a szokások ismeretére fog alapozni. Ezt csak egyszer kell elsajátítani. Ez a válasz minden internetes üzleti kérdésre. Ezek sokkal hatékonyabbak, mint egy körmönfont taktika.


A gondolkozásról.


A legtöbb ember úgy gondolja, nehéz sok látogatót szerezni. Tudás nélkül ez így is van! Két ok miatt van ez:


A nagy többség azt mondja, hogy nehéz forgalmat szerezni, vagy pénzt keresni az interneten. Ez veszélyes és különösen káros, mert ha elhiszi, meg sem fogja próbálni.


Probléma, hogy még nincs olyan módszere, amit lépésről lépésre alkalmazhat, működik. Így törvényszerűen ötletel, véletlenszerű dolgokat próbál ki, ezért nem jönnek az eredmények. Nincs megfelelő stratégiája arra, hogyan szerezzen látogatókat, hogyan keressen pénzt az interneten.



Szóval ezen az állapoton tud Ön majd változtatni, ha minket olvas.


Van jól bejáratott módszer erre, nem szükséges, hogy saját megoldásai legyenek. Egyszerűen hajtsa végre amit tanul és sikerülni fog.


Ezután rá fog jönni, hogy az online pénzkeresés nem is annyira nehéz.


Jogos kételyek, ha kevés vagy nincs pénze:



  • Sok fizetett eszközre van szüksége az interneten. Az igazság az, hogy már gyakorlatilag mindene megvan ami kell.

  • Nagyon hosszú ideig tart, ameddig forgalmat vagy pénzt szerez. Az igazság, hogy valójában nem. Másnak azért tart hosszú ideig vagy azért nem megy, mert rosszul csinálják.

  • Szüksége van egy szakértőre, aki megcsinálja ezt Önnek. Ezzel szemben elég, ha kicsit jobb, mint az átlag. Ha a tanulásra összpontosít, akkor könnyen az átlag fölé emelkedhet!

  • A munka legnehezebb része, hogy elérje, hogy higyjen önmagában, felnyíljon a szeme az új lehetőségekre.



Az anyagainkban ezért összeállítottunk egy teljes lépéssorozatot, ami Önt is elviszi ehhez a lelki állapothoz.


Szóval hallgasa meg itt mit is tartalmaznak pontosan az anyagaink, vagy ha már tudja mi van bennük, csatlakozzon hozzánk ezen az oldalon minél előbb.


Esetleg felmerülhet Önben a kérdés, miért lenne érdemes csatlakoznia, ha már van weboldala? Jó kérdés. De mint a matematikában itt is az alapoktól kell indulnia. Tehát lépésenként haladunk és minden lépés fontos. Minden anyag az előzőekre épül. Ha kihagy lépéseket nem csoda ha nem ér el eredményt.


Azonban ezek az oktató anyagok segíteni fognak Önnek, nem lesz egyedül. Az összes tapasztalat rendelkezésére állhat, mi az ami működik, és mi az ami nem. Ráadásul mivel az alapoktól indulunk, ha teljesen kezdő, akkor is csatlakozhat.



Mindössze annyit kérünk Öntől, tegye meg a kezdő lépéseket.


Ez különbözeti meg azokat az embereket, akik pénzt keresnek az interneten és azokat, akik eltűnnek a süllyesztőben és gyarapítják az MLM sérültek népes táborát. Jegyezze meg, ha vásárol egy 1000 cm3-es Kawasaki motorkerékpárt, felül rá, kiugrik Ön alól és jól összetöri magát, nem a motor a hibás. Azonban ha hagyja magát megtanítani, hogyan irányítsa, használja a benne rejlő lehetőségeket, a határtalan szabadságérzés a jutalma. Motorozzunk együtt!



Egyszerű ötletek, stratégiák


Könnyen megvalósíthatók. Nem kell hozzá programozó. Egyszerű végrehajtani. Nem kell hozzá semmilyen szoftver, vagy a szociális média teljes ismerete. Csak kezdje el és csinálja!


A kulcs, mindössze azokat kell elérnie, akiknek Önre van szükségük. Akik változtatni akarnak.



Nem azt mondtam, hogy mindenkit, hanem azokat, akik változtatni akarnak. Sokan hiszik, hogyha egy hónapban jelentős számú látogatót visznek a honlapjukra sok pénzt fognak keresni. Ez nem igaz!


A sikert csak részben szabja meg, hogy mennyien nézik meg a honlapját. Az egyenlet másik fele a forgalom minősége. Ez sokkal árnyaltabb, mint azt az emberek többsége gondolná.


Nem elég a forgalom mennyiségére koncentrálni a minőség helyett.


Sok látogatót havonta a weboldaladra vinni nem olyan nehéz, de a legtöbb ilyen látogató nem fog vásárolni. Az egész inkább arról szól, hogyan vigyen olyan látogatókat a weboldalára, akik érdeklődnek a termék, szolgáltatás, blog, vagy bármi iránt, amit ajánlani tud. Bár ez nem ad kiemelkedő forgalmi számadatokat, viszont nagyon jövedelmező, ami sokkal fontosabb.

Nézzünk egy példát a való életből.


Horgászboltja van. Kivel szeretne inkább beszélni? 100 világjáró túristával, aki néha nyaralás közben pecázik, vagy 10 olyan emberrel, akiknek hobbija a horgászat? Könnyen látható, hogy Ön könnyebben szerezne vásárlókat, mint az a  versenytársa, aki a 100 világjáró túristával foglakozik. Persze neki is vannak esélyei, de a számok mindig megmondják az igazat.


Miközben ők az idejüket vesztegetik a nagy forgalommal, addig ennek az időnek a töredéke lenne, hogy minőségi forgalmat szerezzenek.


Mielőtt megír egy cikket vagy felépít egy weboldalt előre tudnia kell, kik azok, akiket el szeretne érni. A második lépés, hogyan keltse fel az érdeklődésüket.



Mi az amit tennie kell?



  • Tudja meg ki az akinek Önre és a szolgáltatására van szüksége?

  • Ki az ideális vevője?

  • Mik a félelmei, problémái, mit remél és milyen segítségre van szüksége, hogy elérje amit akar?
  •  
  • Hol szoktak "lógni" az interneten?

  • Melyik oldalakon, mit használnak?
  •  

Ahogy megválaszolta ezeket az egyszerű kérdéseket, tudni fogja, hogy melyek a legnagyobb forgalmi forrásai. Tudni fogja, milyen tartalmat kell készítenie, hogy felkeltse a figyelmüket és a weboldalára irányítsa őket.


Látogató vásárlás, reklám.


Az emberek kiszórják a pénzüket a forgalmi problémák megoldására!


Igen, pénzen vásárolhat a weblapjára forgalmat, de nem a legjobb megoldás hosszútávon. Helyette optimalizálnod kell az oldalát a kereső motorok szempontjából, kiépítenie a szociális média megjelenéseit, és a blogját is. Gondolkodjon rövid, és hosszútávon is. Ez sokkal jobban megtérül, mintha minden pénzét pay per click (kattintásonként fizetendő) hirdetésekre költené.



Jegyezze meg, pénzen nem vehet ismétlődő forgalmat! Amikor valaki olvassa a honlapját, csak egy esélye van arra, hogy feliratkoztassa a hírlevelére vagy eladja neki a termékét. Ezt azonban nem könnyű elérni.


De mi van ha önkéntesen tér vissza az oldalára újra és újra? Most már rengeteg esélye lesz, hogy vásárlóvá alakítsa a személyt (akinek már amúgy is szimpatikus). Ha hosszú távú üzletet akarsz, hogy mindenki jól járjon, ez az Ön útja.


Sokan aggódnak, a Google keresőmotor folyamatos változásai miatt mennyien találnak rá az adott weboldalra. Picit hosszú lenne elmagyarázni, mi történik ilyenkor és miért, vagy hogy miért hat vagy nem hat ez az Ön oldalára, de egyet Ön is rögtön megért. A Google arra törekszik, hogy tényleg azok az oldalak jelenjenek meg az első oldalon, amelyet az emberek valóban olvasnak és nem valami ügyes trükk miatt kerültek oda. Igaz az első pár találat itt is fizetett hirdetésként kerül a rendszerbe, de a 3. 4. 5. helyre Ön is odaérhet ingyen.


A legjobb ebben, hogy így a forgalom stabil és kiszámíthatóvá válik. Ha így 1000 látogatót kap egy hónapban, valószínűleg a jövő hónapban is 1000-ret fog kapni. A forgalom ugyanolyan minőségű lesz, szóval stabil konverziókra számíthat. Ez folyamatos jövedelmet jelent minden hónapban.



Mi az amit tennie kell ezért?


Először elmélkedjen a "forgalmi eszközökön", amiket meg kell építenie. Határozza meg azt a réspiacot, ahol ki kell építenie a kapcsolatait. Idővel kérhet majd vendég blogolást és linkeket is innen. Gondolkozzon a szociális média lehetőségeiben is.


Egy weboldal vagy blog a jó minőségű tartalom miatt még nem lesz népszerű!


Az esetek többségében ez az állítás is igaz. Kapcsolatba kell lépnie más bloggerekkel, más weboldalakkal. Mondhatni az induláskor több időt kell töltenie a reklámozással, mint magával a tartalom készítéssel. Pl. blogbejegyzés írásával.


Persze előtte sok jó tartalmat kell létrehoznia, és lehet hogy ez sok idejét elveszi majd a tervezésnél, de javaslom, hogy közben lépjen kapcsoltba másokkal és koncentráljon a korai szakaszban a kapcsoltai építésére is. A beszélgetések megalapozzák, kikristályosítják a fogyasztói igényeket Önben, célzott cikkekkel tud azonnal indulni. Így nem szívességet fognak tenni az Ön ismerősei, hanem önként ingyen fogják linkelni a honlapját, mint megbízható információ forrást.

 

Miután ezt megcsinálta,  koncentrálhat az egyedi tartalom megépítésre is. Tehát első a fogyasztói igény, abból vezeti le a saját mondanivalóját. Kiegészíti azokkal az információkkal, amire a leendő olvasói nem is gondolnak, gondoltak. Kíváncsivá teszi őket, hogy jobban körülnézzenek a honlapján. Ettől lesz egyedi és lesznek visszatérő, rendszeres látogatói, vásárlói. Gondoljon bele, miért olvassa ezt a honlapot? Azért mert az MLM adózással kapcsolatban szakmailag megalapozott, tematikusan összeszedett és kidolgozott információra van szüksége. Tehát a kíváncsiság megalapozásához mindig elég egy olyan ütős érv, gondolat tudatosítása, amelyen nem lehet átlépni. Például ennek a honlapnak a létjogosultságát az alapozza meg, hogy 200% adóbírságot szabhat ki a NAV meg nem fizetett adó vagy járulék után. Tehát nem mindegy, hogy az MLM hálózat építésében érdekelt szobafestőre vagy valóban adózási szakember véleményére hallgat a hálózatépítő jelölt. Ha két-három év múlva kiderül, hogy félretájékoztatták az adózási kérdésekben, akár a lakása is elúszhat, hiszen az adóbírság a magyar törvények szerint sosem évül el. Vannak MLM üzlettípusok, amelyek egy fillér bevétel nélkül is havi minimálbérnek megfelelő járulékfizetési kötelezettséget keletkeztetnek azonnal. Erről a "szobafestők" vagy nem tudnak, vagy "bölcsen" hallgatnak, hiszen akkor az emberek 99%-a  meg sem próbálná a rózsaszín jövőképet festő üzletüket.Tehát az mlmadozas.hu honlaphoz hasonlóan Önnek is meg kell találnia azt a jogos fogyasztói igényt, amit ki fog elégíteni.



Amit tervezni kell.


Mennyi időt tölt majd a reklám stratégiákkal és mennyit tartalom készítéssel? Mi a célja? Felhívni magára a szakértők figyelmét? Több vásárlót szerezni? Gondolja át a válaszokat és válaszolja meg, hogyan közelíti meg a célpiacát.


Az emberek általában csak azt utánozzák, amiket mások csinálnak, ami működött valaki másnál az működik majd náluk is alapon. Azonban ez nem igaz! Ez nem fog működni, hiszen minek tanítaná meg valaki a versenytársainak ingyen a legjobb módszereit? Hiszen azzal, hogy azokat titokban tartatja egy tonna pénzt kereshet. A régi világban az inas évek alatt leste el az apró fortélyokat, utána tudta megnyitni a saját üzletét, ami azonnal konkurenciája lett a volt munkaadójának. Most sincs ez másképp. Ön sem ajándékba kapja tőlünk az oktatást. Ne feledje, az mlmadozas.hu olvasója, a teljes tudásanyagért regisztrálnia kell itt.



A csatlakozók egy  "belső kör" részévé válnak.


Ez azoknak szól, akik igazán komolyan veszik az üzletüket és hajlandóak befektetni abba, hogy egy nagyot lépjenek előre.Tény, hogy a legjobb üzletemberek élethosszig tanulnak. Folyamatosan igazodnak a legújabb trendekhez, ők az információ birtokosai.


Az információ = pénz


A tudás hatalom.




Apa-fia viccek

Lehet valaki megértő, bölcs és okos, de ha nem tud játszópajtása lenni gyermekének, a felnövő fiú menthetetlenül eltávolodik a papájától. Az igazi élethosszig tartó apa-fiú kapcsolat a humoron alapszik.

Férj viccek

A férfiak az önirónia mesterei. Nem véletlen, hogy a jól sikerült vállalati bulik irigyelt sztárjai az erősebb nem képviselői. Melyik az a férfi, aki ne álmodozott volna a hantaboy magatartásból adódó népszerűségről? Tény, hogy a házasságnak is jót tesz, ha a férj néhány bókon kívül is tud örömteli pillanatokat okozni szerelmének.

Állatviccek

Háziállataink viselkedése sokszor megnevettet. Hasunkat csapkodjuk a vicces természetfilmeken, mivel az állatok az emberi tulajdonságok legjobb megtestesítői. Az állatviccek évezredes hagyományokkal rendelkeznek.

Egyház-vallás viccek

A vallásos emberek savanyúak, a legtöbb citromba harapott. Vajon igaz ez az állítás? Koránt sem. Sok vicc érthetetlen minimális bibliaismeret nélkül, mégis könyvtárakat lehetne megtölteni a jobbnál jobb egyházi viccekkel. A szójátékok szellemessége a világi viccírókat is megihlette.


Vállalkozóknak

Oktató csomag

  • AJÁNDÉK!

    Hitelcsapdába esett emberek jogorvoslati lehetőségei 2013
  • 12 hónapos MLMadózás tagság
  • MLM ABC bevezető tankönyv
  • MLM adózás jogszabályi környezete 2012-2013
Kinyit / Összecsuk

Aktuális cikkek

Gyik

Itt olvashatóak az oldallal és a témával kapcsolatos leggyakoribb kérdések és az ezekre adott válaszok!

Hasznos linkek

Fontos jogszabályok

FIGYELMEZTETÉS!

A jogszabályok folyamatosan változnak, ezért bármilyen nem hivatalos állami oldalon eltárolt törvényszöveg hitelessége megkérdőjelezhető.

Kattintson ide:

és használja a 100%-ban megbízható forrást.


Fontos jogszabályok:


  • KATA és KIVA 2012. évi CXLVII. törvény a kisadózó vállalkozások tételes adójáról és a kisvállalati adóról
  • Art. 2003. évi . XCII. törvény
  • Áfa 2007. évi CXXVII. törvény
Kinyit / Összecsuk